Proiectul se numeşte E-fault şi clienţii îl vor găsi în aplicaţia MyAccount sub denumirea de MyRepair, la categoria Servicii fixe. Deoarece este un serviciu pentru remedierea automată a defecţiunilor la conexiunea de internet fix, MyRepair va fi prezent şi în aplicaţia mobilă, pe Android şi iOS, pentru a putea repara netul fix cu mobilul.
În teste, rata de succes a soluţiei este de aproximativ 70% rezolvare automată, restul de 30% din incidente ar fi în continuare preluate de centrul de relaţii clienţi şi echipele de suport tehnic.
Citește și STUDIU : Ce caută românii cel mai des pe Internet
„Încercăm să reducem numărul de apeluri în call center şi de asemenea intervenţiile echipelor pe teren, dar în primul rând clientul îşi va remedia mai rapid problema, deoarece nu va mai fi nevoit să sune în call center şi să aştepte o zi sosirea echipei”, au precizat reprezentanţii Telekom în timpul prezentării E-fault susţinute vineri.
Telekom România este unul dintre cei mai mari opreratori locali de servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile. Principalii concurenţi ai Telekom pe piaţa românească sunt RCS & RDS, Orange, Vodafone şi UPC România.