„Am îmbunătăţit aplicaţia Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare pentru a veni în sprijinul consumatorilor, în această perioadă în care trebuie să ieşim cât mai puţin din casă. Acum, aplicaţia este mai uşor de utilizat, iar consumatorii se pot deplasa direct la magazinul unde au identificat produsul de care au nevoie, la preţul cel mai bun”, a declarat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.

Informaţii despre aproximativ 30.000 de produse comercializate în 10 lanţuri de magazine din România

Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare afişează informaţii despre aproximativ 30.000 de produse comercializate în peste 1.700 de magazine aparţinând Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan şi Profi. Recent, reţeaua Supeco a devenit partener al proiectului şi, ca urmare, preţurile produselor alimentare practicate de aceste magazine sunt acum disponibile pe www.monitorulpreturilor.info.

Platforma este gestionată de Consiliul Concurenţei, dar datele/informaţiile sunt încărcate în aplicaţie zilnic, la nivel naţional, de către companiile partenere.

Platforma online www.monitorulpreturilor.info poate fi accesată la nivelul întregii ţări de pe telefonul mobil, tabletă sau PC. Aplicaţia îmbunătăţită este deja disponibilă pentru PC, urmând ca în câteva zile să se poată descărca varianta actualizată din Google Play şi App Store, scrie Agerpres.

Proiectul www.monitorulpreturilor.info a fost lansat anul trecut de Consiliul Concurenţei şi conţine două componente: Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare şi Monitorul Preţurilor Carburanţilor (care permite consumatorilor să afle preţurile practicate de către principalele reţele de distribuţie a carburanţilor auto). Aplicaţia oferă posibilitatea de a contacta autoritatea de concurenţă atât pentru sesizări/reclamaţii, cât şi pentru recomandări.

Sursa:capital.ro