Rămâi conectat

Administrație

A fost aprobat studiul de fezabilitate pentru varianta ocolitoare a municipiului Blaj

Publicat

în

A fost aprobat studiul de fezabilitate pentru varianta ocolitoare a municipiului Blaj

În ședința ordinară din luna august a Consiliului Local Blaj a fost aprobat studiul de fezabilitate pentru varianta ocolitoare a municipiului. A fost aprobat, de asemenea, și devizul general pentru obiectivul de investiții, de peste 190 de milioane de lei.

Șoseaua va avea o lungime de 6,8 kilometri, un viaduct de 327 de metri lungime și mai multe pasaje rutiere și podețe. Șoseaua ocolitoare va începe în DN 14B, la kilometrul 22+230 de metri, partea stângă, și se va termina în DN 14B la kilometrul 26+900 de metri, partea stângă, traversând teritoriul administrativ al UAT Blaj de la vest la est.

Șoseaua va trece peste râul Tarnava Mică, Drumul Comunal 21, linia de cale ferată 307 Blaj – Praid, Drumul Județean 107 și 7 drumuri de exploatare.

Varianta ocolitoare Blaj va prelua o parte din traficul care în prezent se desfăşoară pe reţeaua de drumuri existente. Principalele fluxuri vizate de proiect sunt cele de pe rutele Teiuș-Copșa Mică și retur, Teiuș-Târnăveni și retur și Copșa Mică-Târnăveni și retur. La acestea se mai adaugă și rutele care includ transportul greu și au ca destinație zone opuse din municipiul Blaj, în vederea evitării zonei centrale. În acest sens după darea în folosință a variantei ocolitoare se vor putea introduce restricții de tonaj pentru zona centrală a municipiului Blaj.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Publicitate

Administrație

Ziduri de sprijin pe malurile pârâului Abrud

Publicat

în

Ziduri de sprijin pe malurile pârâului Abrud

Sistemul de Gospodărire a Apelor Alba, prin echipa de la Formațiile de lucru Câmpeni din cadrul Sistemului Hidrotehnic Turda, a realizat recent două ziduri de sprijin de 15 metri (pe malul drept) și respectiv 30 de metri (pe malul stâng) pe pârâul Abrud, în intravilanul orașului Abrud.

Zidurile au fost construite din blocuri tip LEGO, fiecare având o înălțime de 2,5 metri, și au fost amplasate pe o fundație rigidă din beton.

Pentru protejarea lucrărilor executate, în aval au fost amenajate un prag de fund din beton și o saltea din anrocamente. În perioada următoare, se vor efectua lucrări de reparații la pragul de fund amplasat amonte de confluența pârâului Abrud cu pârâul Cernița.

Toate lucrările sunt realizate conform Planului Tehnic 2024 al Administrației Apele Române Mureș.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Citește mai mult

Administrație

La Sebeș, investiții în infrastructura rutieră: Care este stadiul lucrărilor

Publicat

în

La Sebeș sunt în derulare mai multe lucrări cuprinse în proiectele de modernizare a infrastructurii rutiere din oraș

În prezent, se lucrează intens pe străzile Doinei și Moților din municipiu.

Lucrările includ pe lângă modernizarea părții carosabile și amenajarea trotuarelor, parcărilor și spațiilor verzi.

De asemenea, se efectuează lucrări de amenajarea intersecțiilor, dar și a racordurilor cu străzile laterale. Intervențiile includ partea carosabilă, trotuare pietonale, accese la proprietăți, parcări, spații verzi, amenajarea intersecțiilor și racordurilor cu străzile laterale, asigurarea colectării și evacuării apelor pluviale, lucrări de siguranță rutieră. Resursele sunt asigurate printr-o finanțare nerambursabilă obținută prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny, a transmis primarul municipiului Sebeș.

 


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Citește mai mult

Administrație

Start al turnării primului strat de asfalt pe DJ 107K în Alba

Publicat

în

Start al turnării primului strat de asfalt pe DJ 107K în Alba

A început turnarea primului strat de asfalt pe DJ 107 K.

Vorbim de o investiție de 30 de milioane de lei a Consiliului Județean Alba.

Acest drum județean face legătura între DN1, Galda de Jos, Întregalde și Mogoș (intersectie cu Transapuseana). Investiția este derulată prin Programul Național Anghel Saligny.

E o lucrare de amploare care, printre altele, a presupus construirea de patru noi poduri și reabilitarea unui al cincilea. La final, drumul va fi modernizat în totalitate, în clipa de față lucrările vizând porțiunea dinspre Ivăniș spre Mogoș.

Termenul de finalizare a proiectului este aprilie 2026, dar autoritățile județene speră ca lucrările să fie încheiate în avans.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Citește mai mult

Știri

Politică

Administrație

Știri din Alba

Educație și Cultură

Eveniment

Sănătate

Social Economic

Divertisment

Stiri din alte ziare

  • Alba Iulia
  • Abrud
  • Aiud
  • Blaj
  • Campeni
  • Cugir
  • Sebes
  • Ocna Mures
  • Teius
  • Zlatna

Articole Similare

radiounireafm, radio alba iulia, radio alba